Journal archive for Google Scholar Robot!
Management and Development Process
فرایند مدیریت و توسعه
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 26, Number 2 (2013-9)
Theoretical and Experimental Explanation of the Relationship between Foreign Direct Investment and Foreign Debts of Iran (1971-2009)
تبیین نظری و تجربی رابطه بین سرمایهگذاری مستقیم خارجی و بدهیهای خارجی ایران (2009-1971)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
The relationship between Social Capital and Effectiveness of Customs Office Employees: a Case Study of Kurdistan Province of Iran
سرمایه اجتماعی و اثربخشی کارکنان شرکت (مطالعه موردی: استان کردستان)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Sustainable Development Policy Institutionalization in Iran: Barriers and Model
تحلیل نهادینهسازی سیاستگذاری توسعه پایدار در ایران: بررسی موانع و ارایه مدلی برای آن
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
A Case Study of Bank Melli Iran Branches in the West Azarbaijan Province of Iran
بررسی رابطه بین ریسکپذیری و عملکرد بانکها مطالعه موردی: شعب بانک ملی استان آذربایجان غربی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Dimensions and Components of Meritocracy in Managers and Employees of Educational Institutions
بررسی ابعاد و مولفههای شایستهسالاری در مدیران و کارکنانِ موسسات آموزشی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
The Effects of Emotional Intelligence on Entrepreneurship among Post-Graduate Students: Examining Gender-related and Ethnic Variables
بررسی تاثیر هوش هیجانی با گرایش به کارآفرینی دانشجویان: با تأکید بر ویژگی های جنسیتی و قومیتی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
A Hybrid Method to Develop KM Implementation Methodology
ارایه یک روش ترکیبی در تدوین روششناسی پیادهسازی مدیریت دانش
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Pathology of Regional Development Policies in Iran: An Institutional Approach
آسیب شناسی سیاستهای توسعه منطقهای در ایران از دیدگاه رویکرد نهادی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
The Effect of Audiences’ Individual Differences on Promotional Hybrid Techniques: Movies Brand Placement
بررسی تاثیر تفاوتهای بین فردی مخاطبان در تکنیکهای ترکیبی ترفیع: جایگذاری برند در فیلمهای سینمایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles