Journal archive for Google Scholar Robot!

Management and Development Process

فرایند مدیریت و توسعه



Volume 24, Number 3 (2011-12)


Investigating the Relationship between Organization Fines and Customer Satisfaction in Service Organizations in Kerman Province
بررسی رابطه بین جریمه‌های سازمانی و رضایت مشتریان سازمان‌های خدماتی استان کرمان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

The Relationship between Happiness, Mental Health and Family Satisfaction: Case Study of Azaran Gas Valve Company in Esfahan
بررسی رابطه نشاط، سلامت‌روان و رضایت از خانواده در شرکت شیر ‌گاز آذران اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Resource-based Development Feasibility
بررسی امکان‌پذیری توسعه بر پایه منابع
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

The Role of Trust in Organizational Innovativeness: a Study of an Iranian Service Sector Organization
نقش اعتماد در نوآوری سازمانی: پژوهشی در یک سازمان ایرانی بخش خدمات
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Developing the Factors of Managers’ Competency Measurement Scale
توسعه مؤلفه‌های مقیاس سنجش شایستگی مدیران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Assessing the Influence of Vertical and Horizontal Alignment of Export Strategies on Export Performance
بررسی تأثیر همترازی‌های عمودی و افقی راهبرد‌های صادرات بر عملکرد صادراتی در صد شرکت برتر ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Making Out Appropriate Indicators for Devising Holding Structure: Case Study: Saba-Jahad Investment Holding
تدوین شاخص‌های مناسب برای تعیین ساختار هولدینگ بررسی موردی: هولدینگ سرمایه‌گذاری صباجهاد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles