Journal archive for Google Scholar Robot!
Management and Development Process
فرایند مدیریت و توسعه
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 24, Number 3 (2011-12)
Investigating the Relationship between Organization Fines and Customer Satisfaction in Service Organizations in Kerman Province
بررسی رابطه بین جریمههای سازمانی و رضایت مشتریان سازمانهای خدماتی استان کرمان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
The Relationship between Happiness, Mental Health and Family Satisfaction: Case Study of Azaran Gas Valve Company in Esfahan
بررسی رابطه نشاط، سلامتروان و رضایت از خانواده در شرکت شیر گاز آذران اصفهان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Resource-based Development Feasibility
بررسی امکانپذیری توسعه بر پایه منابع
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
The Role of Trust in Organizational Innovativeness: a Study of an Iranian Service Sector Organization
نقش اعتماد در نوآوری سازمانی: پژوهشی در یک سازمان ایرانی بخش خدمات
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Developing the Factors of Managers’ Competency Measurement Scale
توسعه مؤلفههای مقیاس سنجش شایستگی مدیران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Assessing the Influence of Vertical and Horizontal Alignment of Export Strategies on Export Performance
بررسی تأثیر همترازیهای عمودی و افقی راهبردهای صادرات بر عملکرد صادراتی در صد شرکت برتر ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Making Out Appropriate Indicators for Devising Holding Structure: Case Study: Saba-Jahad Investment Holding
تدوین شاخصهای مناسب برای تعیین ساختار هولدینگ بررسی موردی: هولدینگ سرمایهگذاری صباجهاد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles