Journal archive for Google Scholar Robot!

Management and Development Process

فرایند مدیریت و توسعه



Volume 16, Number 1 (2002-6)


A Step toward Total Quality Management (TQM): Fork Quality Management Model
گامی به سوی مدیریت کیفیت فراگیر: مدل چنگال مدیریت کیفیتی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Electronic Government
دولت الکترونیکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Business Process Reengineering in State Owned Organizations: An Inevitable Need
بازمهندسی فرایندهای کاری در سازمان‌های دولتی: ضرورتی اجتناب ناپذیر در بخش دولتی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Impact of Material and Non-Material Factors on Peoples' Eagerness to work in the Public and Private Sectors
نقش عوامل مادی و غیر مادی در جذب افراد به بخشهای دولتی و خصوصی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Stewardship and Agency Theories: Do Managers Serve the Organizations or Do Organizations Serve Them?
نظریه خادمیت و عاملیت: آیا مدیران خود را وقف سازمان می‌کنند یا سازمان وقف آنان می‌گردد؟
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles