شنبه 17 خرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
همکاران نشریه
هیأت تحریریه نشریه
موضوعات قابل چاپ در نشریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
فرایند بررسی و داوری مقاله
آمار نشریه
شماره های پیشین
نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
انواع مقالات قابل چاپ در نشریات تخصصی موسسه
فرم تعهدنامه و تعارض نویسندگان
مراحل ارسال مقاله
فرم انصراف از چاپ مقاله
داوران
داوران هر سال
راهنمای ثبت نامه در Publons
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
دوره 27، شماره 2 - ( تابستان 1393 )
سیاستهای گسترش آموزش عالی در سالهای اخیر : توسعۀ ظرفیت یا اتلاف منابع ؟
ص. 28-3
معصومه قارون
*
چکیده
(8492 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2435 دریافت)
شناسایی عوامل اثرگذار بر سرمایه سیاسی
ص. 52-29
نغمه عبادی
*
،
آرین قلی پور
،
علی پیران نژاد
چکیده
(10002 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2371 دریافت)
مفهوم سازی شبکه ملی مؤسسات پژوهشی (مطالعه موردی: پژوهش های برنامهریزی و توسعه کشور)
ص. 80-53
مهدی مرتضوی
*
،
الهام واحدی
چکیده
(8216 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3763 دریافت)
نقش فضیلت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در شجاعت اخلاقی حرفهای
ص. 98-81
مهدیه سادات خشوعی
*
چکیده
(10224 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3793 دریافت)
شناسایی عوامل مؤثر بر استقرار موفق مهندسی مجدد فرآیندهای کسبوکار در سازمانهای دولتی شهر تهران
ص. 124-99
حبیب الله طاهرپور کلانتری
*
،
سید محمد زاهدی
،
محمد پنجائی
چکیده
(11093 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3850 دریافت)
ارایه چارچوبی برای ارزیابی اثربخشی دفتر مدیریت پروژه سازمانی بر مبنای رویکردBSC-ANP (مطالعه موردی)
ص. 146-125
محمود ارشادی
*
،
حمید زرگرپور
،
علی محمد احمدوند
،
محمدعلی ارسنجانی
چکیده
(9952 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4307 دریافت)
چارچوبی جدید برای ارزیابی عدالت سازمانی با استفاده از وجوه چهارگانه سازمان در کارت امتیازی متوازن
ص. 180-147
محمدجواد حضوری
،
محمدعلی سرلک
،
علی اصغر پورعزت
،
نسرین محمد علی پور
*
چکیده
(8168 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3416 دریافت)
بررسی تاثیر عوامل خدمات پس از فروش در رضایت مشتریان، با استفاده از مدل تتراکلاس(مطالعه موردی گروه خودروسازی سایپا)
ص. 203-181
مسعود موسوی
*
،
حسین خنیفر
چکیده
(9550 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(16103 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS