(پاراگراف نخست) فعالیتهای روزمره هر موسسه، به تعبیری در فرایند اتخاذ تصمیمات و اجرای آن تصمیمات خلاصه می شود. از جمله مقوله هایی که در این زمینه مورد اختلاف نظر است، چگونگی تقسیم وظایف و مسئولیتها بین مدیران و کارکنان در جریان این فرایند است. به عبارت دیگر اگر منظور نهایی از اعمال مدیریت تعیین و بروز درآوردن اهداف و تحقق این اهداف با کارآیی لازم باشد وفرایند این اقدامات در دو مفهوم تحت عنوان تصمیم گیری و اجرای تصمیم خلاصه شود، تصمیم گیرنده چه اشخاصی و مجریان چه کسانی باید باشند؟
بازنشر اطلاعات | |
این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution 4.0 International License قابل بازنشر است. |