دوره 7، شماره 1 - ( بهار 1372 )                   دوره7 شماره 1 صفحات 84-60 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

زاهدی محمد. چرا کارکنان کاری را که از آنان انتظار می رود انجام نمی دهند؟ فرایند مدیریت و توسعه 1372; 7 (1) :84-60

URL: http://jmdp.ir/article-1-506-fa.html


چکیده:   (8296 مشاهده)

یکی از مهمترین مسائل مورد علاقه مدیران این است که چگونه می توانند کارکنان را به انجام دادن کاری که می خواهند، ترغیب کنند. این موضوع به صورت دیگری قابل طرح است و آن اینکه: "چرا کارکنان کاری را که از آنان متصور است انجام نمی دهند؟" بحث های تئوریک زیادی تاکنون در این زمینه مطرح شده ولی آنچه را دیدگاه مدیران بیشتر اهمیت دارد، اطلاع و بکارگیری رهنمودهایی است که در عمل بهترین کاربرد را داشته باشد.

متن کامل [PDF 893 kb]   (1761 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مدیرت دولتی
دریافت: 1391/3/2 | پذیرش: 1393/6/24 | انتشار الکترونیک: 1393/6/24

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فرایند مدیریت و توسعه می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Management and Development Process

Designed & Developed by : Yektaweb