دوره 9، شماره 2 و 3 - ( تابستان و پاييز 1374 )                   دوره9 شماره 2 و 3 صفحات 124-121 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

تغییر نگرش مدیریت بهنگام تغییر ارزش های کاری کارکنان. فرایند مدیریت و توسعه. 1374; 9 (2 و 3) :121-124

URL: http://jmdp.ir/article-1-1700-fa.html


چکیده:   (5745 مشاهده)
چون ارزش های کاری تغییر کرده است، بهتر است مدیریت به جای این که همواره از طرز رفتار کارکنان شکوه کند، روش فکری، انتظارات خود از کارکنان، و رفتار با آن ها را تغییر دهد مدیریت می تواند در مقابل تغییر ارزش های کاری کارکنانف روش جدیدی در پیش گیرد. اداره کردن کارکنان امروزی کاری است بس مشکل؛ ایده های زیادی دارند و تقاضای مرخصی رفتن شان زیاد است. آن ها به جای کار کردن وقت گذرانی می کنند و با وجود این، پول بیشتر مطالبه می کنند. امروزه بسیاری از تجار و مدیران در این باره اظهارات مشابهی دارند. بعضی از آنها ممکن است از خود محوری کارکنان امروزی تعجب کنند. هیچ کس مایل به اضافه کاری نیست و علاقه ای به یاد گرفتن مطالب جدید ندارد. این کاملاً مغایر با باورهای نسل قدیم است. در آن روزها کارکنان وفادار بودند، آمادگی داشتند به هنگام کار زیاد وقت بیشتری بگذارند و حتی چند روز بدون استراحت کار کنند. بسیار از کارفرمایان تفاوت طرز کار آن زمان و زمان کنونی را حس می کنند و متوجه اند که با تغییر بیشتر ارزش ها در طرز کار بیشتر می شود.
متن کامل [PDF 132 kb]   (1240 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مدیرت دولتی
دریافت: 1393/5/19 | پذیرش: 1393/5/19 | انتشار الکترونیک: 1393/5/19

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فرایند مدیریت و توسعه می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Management and Development Process

Designed & Developed by : Yektaweb