دوره 9، شماره 2 و 30 - ( تابستان و پاييز 1374 )                   دوره9 شماره 2 و 30 صفحات 121-124 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

تغییر نگرش مدیریت بهنگام تغییر ارزش های کاری کارکنان. فصلنامه علمی - پژوهشی فرایند مدیریت و توسعه . 1374; 9 (2 و 30) :121-124

URL: http://jmdp.ir/article-1-1700-fa.html


چکیده:   (2234 مشاهده)
چون ارزش های کاری تغییر کرده است، بهتر است مدیریت به جای این که همواره از طرز رفتار کارکنان شکوه کند، روش فکری، انتظارات خود از کارکنان، و رفتار با آن ها را تغییر دهد مدیریت می تواند در مقابل تغییر ارزش های کاری کارکنانف روش جدیدی در پیش گیرد. اداره کردن کارکنان امروزی کاری است بس مشکل؛ ایده های زیادی دارند و تقاضای مرخصی رفتن شان زیاد است. آن ها به جای کار کردن وقت گذرانی می کنند و با وجود این، پول بیشتر مطالبه می کنند. امروزه بسیاری از تجار و مدیران در این باره اظهارات مشابهی دارند. بعضی از آنها ممکن است از خود محوری کارکنان امروزی تعجب کنند. هیچ کس مایل به اضافه کاری نیست و علاقه ای به یاد گرفتن مطالب جدید ندارد. این کاملاً مغایر با باورهای نسل قدیم است. در آن روزها کارکنان وفادار بودند، آمادگی داشتند به هنگام کار زیاد وقت بیشتری بگذارند و حتی چند روز بدون استراحت کار کنند. بسیار از کارفرمایان تفاوت طرز کار آن زمان و زمان کنونی را حس می کنند و متوجه اند که با تغییر بیشتر ارزش ها در طرز کار بیشتر می شود.
متن کامل [PDF 132 kb]   (593 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۹۳/۵/۱۹ | پذیرش: ۱۳۹۳/۵/۱۹

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فصلنامه فرایند مدیریت و توسعه می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2019 All Rights Reserved | Quarterly Journal of Management and Development Process

Designed & Developed by : Yektaweb