Journal archive for Google Scholar Robot!

Management and Development Process

فرایند مدیریت و توسعه



Volume 29, Number 2 (2016-9)


The Relationship between Psychological Contract Breach and Turnover Intention and Organizational Citizenship Behavior Emphasizing the Moderating Role of Power Distance
بررسی رابطه بین نقض قرارداد روان‌شناختی با رفتار شهروندی سازمانی و نیت جابجایی با نقش تعدیلی فاصله قدرت
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

A Model for Customer Churn Prediction in the Iranian Telecommunication Companies
مدلی برای محاسبه نرخ رویگردان مشتریان در شرکت‌های مخابراتی ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Productivity Enhancement Alternatives Among Academic Staff Members
راه کار های افزایش بهره وری اعضای هیأت علمی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

The Impact of Employer Brand on Employee Retention: Organizational Identity, Job Satisfaction and Organizational Commitment as Mediators
تاثیر نشان کارفرما بر نگهداشت کارکنان: هویت سازمانی، رضایت شغلی و تعهد سازمانی در نقش میانجی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Effects of Aligning Parenting Strategies and Knowledge Management Strategies on Execution Quotient (XQ) in the Parent Companies
تأثیر همترازی راهبرد سرپرستی و راهبرد مدیریت دانش بر توان اجرایی در شرکت‌های مادر تخصصی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Electronic Service Quality and Behavioral Intention: Analyzing the Mediating Role of Customer Trust and Perceived Value
کیفیت خدمات الکترونیک و نیات رفتاری؛ تحلیل نقش میانجی اعتماد مشتریان و ارزش ادراک شده
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles