ardalan M, khademi M, rasouli ghahroodi M. (2016). Electronic Service Quality and Behavioral Intention: Analyzing the Mediating Role of Customer Trust and Perceived Value.
JMDP.
29(2), 3-24.
URL:
http://jmdp.ir/article-1-2195-fa.html
اردلان مصطفی، خادمی مهدی، رسولی قهرودی مهدی. کیفیت خدمات الکترونیک و نیات رفتاری؛ تحلیل نقش میانجی اعتماد مشتریان و ارزش ادراک شده فرایند مدیریت و توسعه 1395; 29 (2) :24-3
URL: http://jmdp.ir/article-1-2195-fa.html
1- موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی ، ardalan.mostafa@yahoo.com
2- موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی
نوع مطالعه:
كاربردي |
موضوع مقاله:
مدیرت دولتی دریافت: 1394/8/4 | پذیرش: 1395/12/21 | انتشار الکترونیک: 1395/12/21