دوره 16، شماره 2 و 3 - ( تابستان و پاييز 1381 )                   دوره16 شماره 2 و 3 صفحات 48-40 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Control Processes for Total Quality Management and Quality Assurance. JMDP 2002; 16 (2 and 3) :40-48
URL: http://jmdp.ir/article-1-89-fa.html
علوی امین‌الله. کنترل فرایندهای مدیریت کیفیت فراگیر و تضمین کیفیت. فرایند مدیریت و توسعه. 1381; 16 (2 و 3) :40-48

URL: http://jmdp.ir/article-1-89-fa.html


، amin_alavi@hotmail.com
چکیده:   (18542 مشاهده)

در حالیکه امروزه در جهان رقابت، کیفیت به عنوان یک ضرورت پذیرفته شده است، در فرایندهای مدیریتی کارهای محدودی برای رسیدن به مفهوم کیفیت صورت گرفته است. مقاله زیر فرایندهای کنترل در تضمین کیفیت و مدیریت کیفیت جامع و فراگیر را بررسی می‌کند. در ابتدا فرایند کنترل مدیریت عمومی یا ژنریک بیان می‌شود و به کاستی‌های آن اشاره می‌نماید. پس از آن فرایندهای کنترلی برای تضمین کیفیت و مدیریت کیفیت جامع و فراگیر پیشنهاد می‌گردد و سرانجام این دو فرایند با یکدیگر مقایسه خواهند شد.

متن کامل [PDF 4241 kb]   (5880 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مدیرت دولتی
دریافت: 1390/7/25 | پذیرش: 1393/8/28 | انتشار الکترونیک: 1393/8/28

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فرایند مدیریت و توسعه می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Management and Development Process

Designed & Developed by : Yektaweb