دوره 15، شماره 2 - ( تابستان 1380 )                   دوره15 شماره 2 صفحات 31-37 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

دیبائی اصل سجاد. تکنیک محک‌زنی رقبا. فصلنامه علمی - پژوهشی فرایند مدیریت و توسعه . 1380; 15 (2) :31-37

URL: http://jmdp.ir/article-1-260-fa.html


چکیده:   (6241 مشاهده)
محک زنی رقبا یکی از فنون تبدیل سازمان از ساختار سنتی به ساختار جدید (سیستمی) است که بر بینش و روش بالا- پایین (Top-down) استوار است. این فن روش‌ها، ابزارها، و فرایندهای جدید را برای تعریف هدف‌های کارکردی و برنامه‌های بهره‌وری در شرکت براساس بهترین راه‌کارها در صنعت جستجو می‌کند. تکنیک ارزیابی رقبا، که جنبه‌های مختلف مهندسی مجدد پروسه‌ها را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد، به شخص قدرت درک ساختار و روش‌های فعلی و تعریف هدف برای سازمان جدید را می‌دهد تا بتواند با توجه به فرهنگ حاکم در قالب این تکنیک سازمان را در گذر از حالت سنتی به ساختار جدید راهنمایی کند.
متن کامل [PDF 2277 kb]   (1337 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۹۰/۱۲/۹

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
کد امنیتی را در کادر بنویسید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فصلنامه فرایند مدیریت و توسعه می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | Quarterly Journal of Management and Development Process

Designed & Developed by : Yektaweb