کرامت پناه امین، کرامت پناه محسن. مقایسه عناصر آمیخته بازاریابی و ابعاد ارزش ویژه برند گره های خرید زن و مرد در فروشگاه های زنجیره ای (فروشگاه رفاه، شهروند و هایپراستارو اتکا). فرایند مدیریت و توسعه. 1393; 27 (4) :139-164
URL: http://jmdp.ir/article-1-2222-fa.html
1- ، Mohsen.keramatpanah1366@gmail.com
چکیده: (9102 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده میباشد.
نوع مطالعه:
پژوهشي |
موضوع مقاله:
مدیرت دولتی دریافت: 1394/9/4 | پذیرش: 1394/9/4 | انتشار الکترونیک: 1394/9/4