دوره 27، شماره 4 - ( زمستان 1393 )                   دوره27 شماره 4 صفحات 164-139 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

کرامت پناه امین، کرامت پناه محسن. مقایسه عناصر آمیخته بازاریابی و ابعاد ارزش ویژه برند گره های خرید زن و مرد در فروشگاه های زنجیره ای (فروشگاه رفاه، شهروند و هایپراستارو اتکا). فرایند مدیریت و توسعه. 1393; 27 (4) :139-164

URL: http://jmdp.ir/article-1-2222-fa.html


1- ، Mohsen.keramatpanah1366@gmail.com
چکیده:   (9102 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
متن کامل [PDF 1621 kb]   (2429 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مدیرت دولتی
دریافت: 1394/9/4 | پذیرش: 1394/9/4 | انتشار الکترونیک: 1394/9/4

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فرایند مدیریت و توسعه می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Management and Development Process

Designed & Developed by : Yektaweb