دوره 17، شماره 2 و 3 - ( تابستان و پاييز 1382 )                   دوره17 شماره 2 و 3 صفحات 63-54 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Mahi Joshghani H. Framework for E- Commerce in Industrial Organizations. JMDP 2003; 17 (2 and 3) :54-63
URL: http://jmdp.ir/article-1-211-fa.html
ماهی جوشقانی حسن. چارچوب تدوین استراتژی‌های کسب و کار الکترونیک برای سازمان‌های صنعتی. فرایند مدیریت و توسعه. 1382; 17 (2 و 3) :54-63

URL: http://jmdp.ir/article-1-211-fa.html


موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی ، hasanmahi1@yahoo.com
چکیده:   (16162 مشاهده)

کسب و کار الکترونیک و تکنولوژیهای آن از یک طرف باعث تغییر توازن قدرت بین صنایع و شرکتهای صنعتی، هماهنگی بهتر بین صنایع، روشهای کاراتر و آسان‌تر تولید، کاهش اشتباهات داده‌های دریافتی و ارسالی و افزایش صحت و دقت آنها، و از طرف دیگر موجب پیچیده‌تر شدن برنامه‌ریزی و تدوین راهبردها شده است. اکثر مدلهای صنعتی براساس نگرشهای سنتی و بدون در نظر گرفتن تحولات الکترونیکی دهه اخیر بنا شده‌اند. با وارد کردن عوامل جدید در این مدلها، مسلماً استراتژیهای موردنظر در این مدلها نیز تغییر خواهد کرد. در این مقاله، مدلهای مورد استفاده برای تدوین استراتژیهای سازمان‌های صنعتی و تأثیرات کسب و کار الکترونیکی بر این مدلها بررسی می‌شود و در بخش نتیجه‌گیری، چارچوبی برای تدوین استراتژیهای صنعتی کسب و کار الکترونیکی ارائه می‌شود.

متن کامل [PDF 2506 kb]   (4293 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مدیرت دولتی
دریافت: 1390/10/25 | پذیرش: 1393/8/28 | انتشار الکترونیک: 1393/8/28

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فرایند مدیریت و توسعه می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Management and Development Process

Designed & Developed by : Yektaweb