دوره 1، شماره 2 - ( زمستان 1366 )                   دوره1 شماره 2 صفحات 65-61 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

افشار عماد. روابط عمومی پشتوانه استوار مدیریت نو. فرایند مدیریت و توسعه. 1366; 1 (2) :61-65

URL: http://jmdp.ir/article-1-869-fa.html


چکیده:   (9305 مشاهده)

این یک اصل مسلم تردید ناپذیر است که شناخت نیازها و تأمین آسایش کارمندان و کارگران از وظایف حتمی مدیریت است و یک مدیر لایق و کاردان، فقط از این رهگذر می تواند آرامش، ادارات لذت از محیط کار و احساس وابستگی به سازمان را ایجاد کند و از نیروهای انسانی موسسه خود، بهره کافی بگیرد.

     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مدیرت دولتی
دریافت: 1391/10/11 | پذیرش: 1393/8/28 | انتشار الکترونیک: 1393/8/28

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فرایند مدیریت و توسعه می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Management and Development Process

Designed & Developed by : Yektaweb