دوره 8، شماره 1 - ( بهار 1373 )                   دوره8 شماره 1 صفحات 110-108 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

شریف‌زاده فتاح. حلقه‌های کنترل کیفیت و عملکرد سازمان. فرایند مدیریت و توسعه. 1373; 8 (1) :108-110

URL: http://jmdp.ir/article-1-460-fa.html


چکیده:   (9437 مشاهده)

سازمانها برای رسیدن به اهداف خود راهبردها و فنون مختلفی را طرح و به اجراء می‌گذارند. از جمله این فنون ایجاد حلقه‌های کنترل کیفیت است. با ایجاد این حلقه‌ها، سازمانها می‌کوشند به اهداف بیشماری نظیر بهره‌وری، رضایت شغلی کارکنان، تولید فرآورده‌ها و یا ارائه خدمات با کیفیت بالا و نیز حل مشکلات به صورت گروهی دست یابند. حلقه‌های کنترل کیفیت مدیران سازمانها را قادر می‌سازد که با کاربرد مؤثر منابع و امکانات سازمان جوابگوی نیازهای فرد و سازمان باشند.

متن کامل [PDF 99 kb]   (1925 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مدیرت دولتی
دریافت: 1391/2/3 | پذیرش: 1393/5/20 | انتشار الکترونیک: 1393/5/20

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فرایند مدیریت و توسعه می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2023 CC BY-NC 4.0 | Management and Development Process

Designed & Developed by : Yektaweb