سازمانها برای رسیدن به اهداف خود راهبردها و فنون مختلفی را طرح و به اجراء میگذارند. از جمله این فنون ایجاد حلقههای کنترل کیفیت است. با ایجاد این حلقهها، سازمانها میکوشند به اهداف بیشماری نظیر بهرهوری، رضایت شغلی کارکنان، تولید فرآوردهها و یا ارائه خدمات با کیفیت بالا و نیز حل مشکلات به صورت گروهی دست یابند. حلقههای کنترل کیفیت مدیران سازمانها را قادر میسازد که با کاربرد مؤثر منابع و امکانات سازمان جوابگوی نیازهای فرد و سازمان باشند.
بازنشر اطلاعات | |
![]() |
این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution 4.0 International License قابل بازنشر است. |