دوره 9، شماره 2 و 3 - ( تابستان و پاييز 1374 )                   دوره9 شماره 2 و 3 صفحات 113-105 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

کاظمی مهدی. بحثی پیرامون مبانی و اصول مدیریت کیفیت جامع. فرایند مدیریت و توسعه. 1374; 9 (2 و 3) :105-113

URL: http://jmdp.ir/article-1-421-fa.html


چکیده:   (8372 مشاهده)

برای همگامی با تحولات سریع و روزافزون جهان امروز، باید خود را به نظریه‌های نوین علوم مختلف از جمله مدیریت، تجهیز کنیم. مدیریت کیفیت جامع یکی از جدیدترین نظریه‌هایی است که به ویژه در دهه‌های 80 و 90 میلادی علمای مدیریت مطرح کردند و موفق‌ترین شرکتهای جهان نیز از آن بهره بردند. نگارنده در این مقاله سعی در معرفی جنبه‌هایی از این موضوع داشته است. به این امید که مورد استفاده دست‌اندرکاران این رشته، به ویژه مدیران سازمان‌های مختلف برای ارتقای سطح بهره‌وری و بهود کیفیت کالاها و خدمات در سطح ملی واقع شود.

متن کامل [PDF 252 kb]   (1648 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مدیرت دولتی
دریافت: 1391/1/28 | پذیرش: 1393/5/19 | انتشار الکترونیک: 1393/5/19

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فرایند مدیریت و توسعه می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Management and Development Process

Designed & Developed by : Yektaweb