دوره 15، شماره 2 - ( تابستان 1380 )                   دوره15 شماره 2 صفحات 52-39 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

یحیوی مهرداد. دستیابی به رضامندی مشتری از طریق مهندسی مجدد. فرایند مدیریت و توسعه. 1380; 15 (2) :39-52

URL: http://jmdp.ir/article-1-261-fa.html


چکیده:   (10147 مشاهده)
در این مقاله ابتدا لزوم دستیابی به رضامندی مشتری مطرح شده است و بعد از آن به مفاهیم مهندسی مجدد اشاره شده تا شناخت عمیق‌تری نسبت به این موضوع ایجاد شود. در این گذر الگوها و موارد مطرح در مهندسی مجدد، مسائلی که سازمان در اجرای مهندسی مجدد با آن رو به روست شرح داده شده است. چگونگی تحلیل فرایندهای سازمان برای دستیابی به رضامندی مشتری و مدل‌های مرتبط با این مباحث، نقش نیروی انسانی و لزوم ایجاد تغییرات در راستای دستیابی به رضامندی مشتری، از جمله موضوع‌هایی هستند که در این مقاله درباره آنها سخن به میان آمده است. آثار اجرای مهندسی مجدد در سازمان و چگونگی غلبه بر مقاومت‌ها مباحث پایانی این نوشته هستند. به طور کلی این مقاله علی‌رغم ارائه موارد مطرح در مهندسی مجدد و راه‌کارهای اجرای مؤثر آن، به مفاهیم رضامندی مشتری با ارائه مدل‌ها و تحلیل‌های مختلف در زمینه عوامل تأثیرگذار بر رضامندی مشتری به ویژه در بحث خدمات پرداخته است، از این رو، تهیه‌کننده مقاله سعی دارد مباحث مرتبط با مهندسی مجدد را با دستیابی به رضامندی مشتری گره زند.
متن کامل [PDF 4578 kb]   (3547 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مدیرت دولتی
دریافت: 1390/12/9 | انتشار الکترونیک: 1380/6/24

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فرایند مدیریت و توسعه می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Management and Development Process

Designed & Developed by : Yektaweb