Journal archive for Google Scholar Robot!
Management and Development Process
فرایند مدیریت و توسعه
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 27, Number 1 (2015-3)
The Impact of Boycott Intention on Purchase Decision through Marketing Mix
تاثیر قصد تحریم بر تصمیم خرید در پرتو آمیزه بازاریابی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Organizational Factors Affecting the Compensation of Services of Specialist Physicians Working in State-run Hospitals in Tehran
عوامل سازمانی موثر بر جبران خدمات پزشکان متخصص شاغل در بیمارستان های دولتی شهر تهران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Factors Affecting Oral Promotion in Banking Industry
بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغهای شفاهی در صنعت بانکداری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Structural Model for Transformational Leadership Components, Job Enrichment and Organizational Citizenship Behavior
مدل ساختاری مولفه های رهبری تحول گرا، غنی سازی شغل و رفتارهای مدنی سازمانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
The Effects of Managerial Competency and Management Commitment to Employee Empowerment on Employee Job Performance -- Case Study: ENBank Employees
بررسی تأثیر شایستگی مدیریتی و تعهد مدیریت در برابر توانمندسازی کارکنان با عملکرد شغلی آنان (مورد مطالعه: کارکنان بانک)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Readiness evaluation of Iran’s Post Bankto implement customer relationship management (CRM) system
ارزیابی آمادگی پست بانک ایران برای اجرای نظام مدیریت ارتباط با مشتری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
A survey of factors affecting the acceptance of e-government among the clients of the Justice Dept. of Tehran Province base on DTPB model – Casa study: the CMS of Shahid Beheshti Complex
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش دولت الکترونیک از سوی مراجعهکنندگان به دادگستری استان تهران بر اساس الگوی DTPB (مطالعه موردی: نظام مدیریت پرونده قضایی مجتمع قضایی شهید بهشتی)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Policy Referential and Development of Tourism Industry in Iran: With an Emphasis on the 3rd. and 4th. Five-Year Development Plans
مرجعیت سیاستها و توسعه صنعت گردشگری ایران با تأکید بر برنامه سوم و چهارم توسعه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles