دوره 16، شماره 2 و 3 - ( تابستان و پاييز 1381 )                   دوره16 شماره 2 و 3 صفحات 48-40 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


، amin_alavi@hotmail.com
چکیده:   (18570 مشاهده)

در حالیکه امروزه در جهان رقابت، کیفیت به عنوان یک ضرورت پذیرفته شده است، در فرایندهای مدیریتی کارهای محدودی برای رسیدن به مفهوم کیفیت صورت گرفته است. مقاله زیر فرایندهای کنترل در تضمین کیفیت و مدیریت کیفیت جامع و فراگیر را بررسی می‌کند. در ابتدا فرایند کنترل مدیریت عمومی یا ژنریک بیان می‌شود و به کاستی‌های آن اشاره می‌نماید. پس از آن فرایندهای کنترلی برای تضمین کیفیت و مدیریت کیفیت جامع و فراگیر پیشنهاد می‌گردد و سرانجام این دو فرایند با یکدیگر مقایسه خواهند شد.

متن کامل [PDF 4241 kb]   (5899 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مدیرت دولتی
دریافت: 1390/7/25 | پذیرش: 1393/8/28 | انتشار الکترونیک: 1393/8/28

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution 4.0 International License قابل بازنشر است.