RT - Journal Article T1 - JF - JMDP YR - 1995 JO - JMDP VO - 9 IS - 2 UR - http://jmdp.ir/article-1-1700-fa.html SP - 121 EP - 124 AB - چون ارزش های کاری تغییر کرده است، بهتر است مدیریت به جای این که همواره از طرز رفتار کارکنان شکوه کند، روش فکری، انتظارات خود از کارکنان، و رفتار با آن ها را تغییر دهد مدیریت می تواند در مقابل تغییر ارزش های کاری کارکنانف روش جدیدی در پیش گیرد. اداره کردن کارکنان امروزی کاری است بس مشکل؛ ایده های زیادی دارند و تقاضای مرخصی رفتن شان زیاد است. آن ها به جای کار کردن وقت گذرانی می کنند و با وجود این، پول بیشتر مطالبه می کنند. امروزه بسیاری از تجار و مدیران در این باره اظهارات مشابهی دارند. بعضی از آنها ممکن است از خود محوری کارکنان امروزی تعجب کنند. هیچ کس مایل به اضافه کاری نیست و علاقه ای به یاد گرفتن مطالب جدید ندارد. این کاملاً مغایر با باورهای نسل قدیم است. در آن روزها کارکنان وفادار بودند، آمادگی داشتند به هنگام کار زیاد وقت بیشتری بگذارند و حتی چند روز بدون استراحت کار کنند. بسیار از کارفرمایان تفاوت طرز کار آن زمان و زمان کنونی را حس می کنند و متوجه اند که با تغییر بیشتر ارزش ها در طرز کار بیشتر می شود. LA eng UL http://jmdp.ir/article-1-1700-fa.html M3 ER -