%0 Journal Article %A Sharizadeh, Fatah %T %J Management and Development Process %V 8 %N 1 %U http://jmdp.ir/article-1-460-fa.html %R %D 1994 %K %X سازمانها برای رسیدن به اهداف خود راهبردها و فنون مختلفی را طرح و به اجراء می‌گذارند. از جمله این فنون ایجاد حلقه‌های کنترل کیفیت است. با ایجاد این حلقه‌ها، سازمانها می‌کوشند به اهداف بیشماری نظیر بهره‌وری، رضایت شغلی کارکنان، تولید فرآورده‌ها و یا ارائه خدمات با کیفیت بالا و نیز حل مشکلات به صورت گروهی دست یابند. حلقه‌های کنترل کیفیت مدیران سازمانها را قادر می‌سازد که با کاربرد مؤثر منابع و امکانات سازمان جوابگوی نیازهای فرد و سازمان باشند. %> http://jmdp.ir/article-1-460-fa.pdf %P 108-110 %& 108 %! %9 Research %L A-10-1-192 %+ %G eng %@ 1735-0719 %[ 1994