دوره 29، شماره 2 - ( تابستان 1395 )                   دوره29 شماره 2 صفحات 24-3 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

ardalan M, khademi M, rasouli ghahroodi M. Electronic Service Quality and Behavioral Intention: Analyzing the Mediating Role of Customer Trust and Perceived Value. JMDP 2016; 29 (2) :3-24
URL: http://jmdp.ir/article-1-2195-fa.html
اردلان مصطفی، خادمی مهدی، رسولی قهرودی مهدی. کیفیت خدمات الکترونیک و نیات رفتاری؛ تحلیل نقش میانجی اعتماد مشتریان و ارزش ادراک شده. فرایند مدیریت و توسعه. 1395; 29 (2) :3-24

URL: http://jmdp.ir/article-1-2195-fa.html


1- موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی ، ardalan.mostafa@yahoo.com
2- موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی
متن کامل [PDF 612 kb]   (3225 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مدیرت دولتی
دریافت: 1394/8/4 | پذیرش: 1395/12/21 | انتشار الکترونیک: 1395/12/21

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فرایند مدیریت و توسعه می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Management and Development Process

Designed & Developed by : Yektaweb